İletişim diyorum, iletişim çok önemli çok 🙂 Diksiyon hocam: “Konuştuklarımızın %50’sini karşı tarafa duyururuz, bunun yüzde %10’unu beyninde anlamlandırır” dediğinde, moralim çok bozulmuştu. Öyle ya o dönem 30 yaşındaydım ve o güne kadar konuştuklarımın %10’unu insanlar anlamıştı belki. Haliyle daha …